|0700 20048|sales@ioncomputers.bg|
Категории

0

Често задавани въпроси

Въпрос: Кой плаща транспортните такси, когато трябва да обслужите гаранционно продукт, закупен от Вас?
Отговор: Транспортните разходи са за Ваша сметка в двете посоки, препоръчваме Ви лично да ги донесете в сервизния ни център в гр. София "Цариградски комплекс" Дружба 2, бл.286 вх. А магазин 4-1
 
Въпрос: Къде да изпратя стока за гаранционно обслужване?
Отговор: До офис на ЕКОНТ гр. София "Цариградски комплекс", получател "Йон компютърс ООД" телефон за връзка 070020048. Продукта трябва да бъде добре опакован, да има гаранционна карта и описание на проблема.
 
Въпрос: Колко струва асемблирането на компютърна конфигурация?
Отговор: Ако сте направили поръчка на компоненти от сайта www.ioncomputers.bg за цяла конфигурация, асемблирането е 49лв!
 
Въпрос: Ще ми асемблирате ли конфигурацията, ако ви донеса компонентите, които съм закупил от други места?
Отговор: Не, не асемблираме компоненти закупени от други търговци.
 
Въпрос: Имам проблем с компютърната конфигурация, закупена от вас. Какво да правя?
Отговор: Ако не можете да се справите или имате подозрение, че конфигурацията има хардуерен проблем, трябва да я изпратите в нашия магазин. Ако проблемът е хардуерен, ще обслужим по гаранция дефектиралия компонент. Ако проблемът е софтуерен ще трябва да заплатите Софтуерна диагностика и профилкатика /36 лв/, както и транспортните разходи в двете посоки. Транспортните разходи не се дължат, ако имате възможност да донесете на място конфигурацията в магазина ни гр.София.
 
Въпрос: Поръчах от вас, кога ще пристигне поръчката?
Отговор: Стандартно от 1 до 3 работни дни, като Условията за доставка са описани в Условията за ползване, с които сте се съгласили, когато сте направили поръчката. Можете да ги видите тук https://www.ioncomputers.bg/page/5/uslovia-za-polzvane.html