|070020048|0886151184|[email protected]|[email protected]| viber/whatsapp 0882517522
Категории

0

Условия за доставка

УСЛОВИЯ ЗА ДОСТАВКА
 
1. Доставката се извършва от куриерска фирма (наета от Йон компютърс ООД) на адрес, посочен от потребителя. Потребителят трябва да приеме и да заплати поръчаните продукти. Ако клиентът (или упълномощено от него лице) не бъде намерен в уговореното време за доставка и не може да се установи връзка с него по телефона в момента на доставка, пратката се връща в офиса на куриера до поискване от потребителя. Най-удобния начин да вземете поръчката в удобно за Вас време е да изберете начин на доставка до офис на Еконт/Спиди. Куриерската фирма ще Ви изпратят СМС, VIBER или е-мейл известие за очаквана на следващия ден доставка. Ако сте избрали доставка до Вашия адрес с куриерска фирма Спиди, те ще Ви информират за точен час за посещение на адреса на следващия ден с прозорец +/- 30 мин, което е безплатна услуга.
 
2. Доставката на поръчката зависи от статуса за наличност на конкретен продукт:
 
2.1 Статус: Наличност в магазина: Поръчката ще бъде изпълнена в същия ден, при условие, че е направена в работно време до 15:00 часа. Поръчки направени след 15 часа се обработват на следващия работен ден. Времето за доставка е до 5 работни дни и варира от населеното място и натовареността на куриерските фирми.
 
2.2 Статус: Наличност във външен склад: Поръчка направена до 12:00 часа на обяд от понеделник до петък, ще бъде обработвана в същия ден. Времето за доставка варира от натовареността на куриерските фирми и зависи изцяло от техните услуги. След получаване на обаждане от наша страна и потвърждаване на поръчката от Вас, ние подготвяме пратката и ще получите товарителница на посочения имейл адрес с помощта, на която ще можете да следите, кога ще пристигне на посочения от Вас адрес. Поръчка направена в петък след 12:00 часа, събота или неделя се доставя до сряда. Поръчка направена от понеделник до четвъртък след 12:00 часа, се обработва на следващия работен ден и пристига при клиента до 5 работни дни от поръчката, ако колегите от онлайн отдела не му съобщят друга дата, поради забавена доставка от складовете.
 
2.3 Статус: "Наличност в отдалечен склад" се доставя до 10 работни дни, след потвърждение от страна на клиента, ако колегите от онлайн отдела не му съобщят друга дата, поради забавена доставка от складовете. 
 
2.4 Статус: Продукт за асемблиране: Поръчка на продукт със статус "Продукт за асемблиране" се доставя до 5 работни дни, след потвърждение от страна на клиента, ако колегите от онлайн отдела не му съобщят друга дата, поради забавена доставка от складовете. 
 
2.5 Статус: Pre-order: "Pre-Order" е статус на продукти, които могат да бъдат поръчвани преди да бъдат в наличност. За такива продукти е възможно да има посочена дата, на която те ще бъдат доставени, когато това са игри или други продукти с фиксирана премиерната дата – това е датата на съответна световна или локална премиера. Когато не е указана дата, при потвърждаване на поръчката, съгласно "Условията за ползване на сайта ioncomputers.bg", клиента ще бъде уведомен за очакваната дата за доставка. При създаването на поръчка, включваща продукти със статус "Pre-Order" могат да бъдат избрани всички възможни методи за разплащане. Създаването и финализирането на такава поръчка гарантира резервиране на количество в търговската система на Йон компютърс ООД. След финализиране на поръчка включваща продукти със статус Pre-Order, тя ще бъде обработена съгласно "Условията за ползване на сайта ioncomputers.bg".
 
3. Ако потребителят е наел друго лице, което да приеме пратката от негово име, то той (потребителят, извършил първоначално поръчката) няма право на възражения относно доставката и връщане на пратката.
 
4. Доставката е безплатна за продукти на стойност над 200.00 лв. в пределите на България. За продукти в промоция безплатната доставка не е валидна.  Във всички останали случаи разходите за доставка се поемат от потребителя, като цената зависи от неговото местоположение, както и срока за доставка по схемата на избраната куриерска фирма. 
 
5. Йон компютърс ООД или представител на куриерската фирма се ангажират да уведомят потребителя по телефон или e-mail, ако се появят внезапни обстоятелства, възпрепятстващи навременното изпълнение на доставката.
 
6. В случай, че не може да изпълни поръчката, тъй като продуктът не е в наличност, Йон компютърс ООД ще информира клиента за тази ситуация.
 
7. Йон компютърс ООД ще опакова подобаващо продуктите и ще осигури предаването на придружаващите го документи. Трябва да проверите съдържанието на пакета за съответствия на стоката със заявката, когато получавате пратката. При нарушения във външния вид на стоката и опаковката и, възникнали при транспорта, трябва да се обърнете към куриера, който трябва да Ви състави протокол за увредена пратка, тъй като всяка пратка се застрахова срещу счупване и нараняване. Ако по някаква случайност в пратката не се съдържат необходимите документи, то моля да пишете на имейл [email protected], като служители на компанията ще се постараят да ги осигурят възможно най-бързо.
 
8. Собствеността на продуктите се прехвърля от Йон компютърс ООД към клиента след извършване на плащане им и с предаването им срещу подпис върху транспортния документ, предоставен от куриера.